نظرانداز کرکے مرکزی مواد پر جائیں

British judge sent three Pakistan cricketers and an agent to prison on Thursday


Judge sentences Pakistan cricketers, agent to jail

A British judge sent three Pakistan cricketers and an agent to prison on Thursday for their involvement in one of the biggest fixing scandals to tarnish the sport.
Former captain Salman Butt received 2 1/2 years, the longest term of the three players. Mohammad Asif was sentenced to 1 year, while 19-year-old Mohammad Amir will serve six months.
Agent Mazhar Majeed was sentenced to 2 years, 8 months. All four may be released for good behavior after serving half their terms.
The players were found guilty of conspiring with Majeed to bowl deliberate no-balls as part of a betting scam during the test match against England at Lord's last year.
Judge Jeremy Cooke told Southwark Crown Court that the offenses were "so serious that only a sentence of imprisonment will suffice to mark the nature of the crimes and to deter any other cricketer, agent or anyone else who considers corrupt activity of this kind."
"In Pakistan, where cricket is the national sport, the ordinary follower of the national team feels betrayed by your activities, as do your fellow countrymen in this country," Cooke said.
It's the biggest fixing scandal in cricket since South Africa captain Hanse Cronje was banned for life in 2000 for taking bribes from bookmakers.
The allegations originally surfaced after Majeed was recorded by an undercover reporter working for the now-defunct News of the World tabloid saying that the three Pakistan players had accepted money to fix betting markets.
Majeed was secretly filmed accepting $242,000 in cash from the journalist.
Butt said he had ignored the requests from Majeed, his agent, while the 28-year-old Asif said he had only bowled the no-ball at precisely the time Majeed said it would be delivered because Butt had told him to run faster moments before bowling.
The 27-year-old Butt, Asif and Amir have already received lengthy suspensions from an International Cricket Council anti-corruption tribunal. Butt's lawyer, Paul Harris, said he intends to appeal the sentence.
Butt was banned for 10 years, five of which are suspended, Amir was banned for five years and Asif was given a seven-year ban, with two suspended.
"'It's not cricket' was an adage," Cooke said Thursday. "It is the insidious effect of your actions on professional cricket and the followers of it which make the offenses so serious.
"The image and integrity of what was once a game, but is now a business is damaged in the eyes of all, including the many youngsters who regarded three of you as heroes and would have given their eye teeth to play at the levels and with the skill that you had."

تبصرے

اس بلاگ سے مقبول پوسٹس

چیف جسٹس آف پاکستان کے تقرر کے لیے قائم خصوصی پارلیمانی کمیٹی کی اکثریت نے جسٹس یحییٰ آفریدی کو اگلا چیف جسٹس آف پاکستان نامزد کردیا۔

چیف جسٹس آف پاکستان کے تقرر کے لیے قائم خصوصی پارلیمانی کمیٹی کی اکثریت نے جسٹس یحییٰ آفریدی کو اگلا چیف جسٹس آف پاکستان نامزد کردیا۔   Ehtasabi Amal Lahore احتسابي عمل لاھور

امریکی محکمہ دفاع پنٹاگون نے کہا ہے کہ پاکستانمیں رکے ہوئے کنٹینرز کی جلد روانگی کے لیے تکنیکی امور پر اسلام آباد کے ساتھ مل کر کام کر رہے ہیں

واشنگٹن(ثناء نیوز ) امریکی محکمہ دفاع پنٹاگون نے کہا ہے کہ پاکستان میں رکے ہوئے کنٹینرز کی جلد روانگی کے لیے تکنیکی امور پر اسلام آباد کے ساتھ مل کر کام کر رہے ہیں۔ پینٹاگون کے ترجمان کا کہنا ہے کہ پاکستان کو دیئے جانے والے کولیشن سپورٹ فنڈ کی فراہمی کے طریقہ کار میں کسی قسم کی تبدیلی نہیں کی جارہی ہے۔ پینٹاگون کے ترجمان جان ایف کربی کا کہنا تھا کہ کولیشن سپورٹ فنڈ کی فراہمی کا اپنا طریقہ کار ہے اور میڈیا پر آنے والی ایسی خبروں میں کوئی صداقت نہیں کہ فنڈ کی فراہمی کے طریقے کو نیٹو سپلائی کی بحالی کے بعد تبدیل کیا جارہا ہے۔ انکا مزید کہنا تھا کہ پاکستان کی جانب سے فنڈز کا مطالبہ 2011میں کیا گیا تھا اور ہم اس پر کام کر رہے ہیں۔ امریکی محکمہ دفاع کے مطابق 2002 سے پاکستان کیلئے آٹھ اعشاریہ آٹھ بلین ڈالر جاری کئے جاچکے ہیں اور آخری قسط دسمبر 2010 میں چھے سو تینتیس ملین ڈالر کی جاری کی گئی تھی۔ پنٹاگون کا کہنا ہے کہ پاکستان کو اتحادی سپورٹ فنڈ کے ایک ارب 10 کروڑ ڈالر ضابطے کی کارروائی کے بعد ادا کیے جائیں گے. واشنگٹن میں امریکی محکمہ دفاع کے ترجمان کیپٹن جان کربی نے صحافیوں کو بریفنگ دیتے...

انٹرنیٹ کی ٹریفک رینکنگ پر نظر رکھنے والے پورٹل ‘الیکسا’ نے اپنی حالیہ رپورٹ میں انکشاف کیا ہے کہ گزشتہ ایک ہفتے سے مسلمان ملکوں میں معروف سرچ انجن گوگل اور اس کی ملکتی یو ٹیوب کے بائیکاٹ نے کمپنی کو ناقابل تلافی نقصان پہنچایا ہے

عمان (ثناء نیوز ) انٹرنیٹ کی ٹریفک رینکنگ پر نظر رکھنے والے پورٹل ‘الیکسا’ نے اپنی حالیہ رپورٹ میں انکشاف کیا ہے کہ گزشتہ ایک ہفتے سے مسلمان ملکوں میں معروف سرچ انجن گوگل اور اس کی ملکتی یو ٹیوب کے بائیکاٹ نے کمپنی کو ناقابل تلافی نقصان پہنچایا ہے۔ یو ٹیوب سے گستاخانہ فلم نہ ہٹانے پر گوگل کے بائیکاٹ کی وجہ سے کمپنی کو رینکنگ میں پہلے نمبر سے تیسرے پر آ گئی ہے۔ سائبر اسپیس پر حکمرانی کرنے والی گوگل کمپنی یومیہ تین ملین زائرین سے محروم ہو رہی ہے۔الیکسا’ کے مطابق گوگل کو پچھلے آٹھ برسوں سے انٹرنیٹ سرچ انجن کی دنیا میں پہلے نمبر پر رہا ہے، لیکن صارفین کے حالیہ بائیکاٹ سے کمپنی پہلے، دوسرے اور اب تیسرے نمبر پر چلی گئی ہے۔اردن سے شائع ہونے والے ‘الدستور’ اخبار نے گوگل کی گرتی ساکھ سے متعلق اپنی رپورٹ میں مغربی میڈیا کے حوالے سے بتایا کہ ‘متنازعہ مواد’ بلاک نہ کرنے کے باعث گوگل کو یومیہ تقریبا تین ملین صارفین کی کمی کا سامنا ہے۔ انٹرنیٹ استعمال کرنے والوں نے گوگل سرچ انجن کا متبادل تلاش کرنا شروع کر دیا ہے۔ گوگل کی مقبولیت میں تیزی سے کمی کا فائدہ کمپنی سے کاروباری مسابقت رکھنے والے سرچ ...